wtorek, 16 lutego 2010

Radosny album akrylowy. Kwiatowy.



Akryl to materiał ciekawy w scrapowej obróbce. Można go stemplować (farbami akrylowymi), przyklejać do niego zdjęcia i ozdoby. Trzeba też uważać: jest pokryty zabezpieczającą folią - zdzierałam ją tak energicznie, że jedna z akrylowych kart pękła mi z hukiem w rękach;) Tak czy siak, praca z nowym medium była ciekawym wyzwaniem.



Album ilustrujący wakacyjne przygody moich dzieci tworzą na przemian strony akrylowe i tekturowe. Tradycyjnie dominują zdjęcia - oprócz radosnych papierów Crate Paper użyłam tylko papierowych kwiatków, kilku stempelków sławiących bratersko-siostrzaną zażyłość, tekturowych elementów z Tiimari i guzików. Bazę akrylową kupiłam w scrap.com.pl. Ponieważ ma ona kształt kwiatu, motyw ten powtórzyłam w stemplach/naklejkach. Nie wiem, na ile trwałe będą akrylowe stemplowania, bo album jest wciąż oglądany... Radosne kolory i tematyka cieszą oko w środku zimy.


 

4 komentarze:

  1. Piekne kolory, takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Ja zawsze podziwiam u scraperek tą umiejętność łączenia wielu elementów w taki sposób, by tworzyły zgrabną, harmonijną całość. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ... gdybym tak miała jeszcze choć troszkę wolnego czasu, to też bym się scrapowaniu oddała. Takie albumy to przepiękne pamiątki zarówno dla dzieci jak i dla rodziców. Śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny:) Virginio, z tym czasem to niestety krucho, robiłabym o wiele więcej, gdybym mogła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i komentarz:)))